Hoe vinden jullie onze blog?

maandag 23 mei 2016

Furry Friend Tag #1

Hi, ik (Nikkie) heb twee kittens. In dit artikel vertel ik van alles over mijn kittens.


Waarom heb jij kittens?

Ik had eerst twee katten een mannetje: Sammie en een vrouwtje: Spetter. Ze waren allebei dood gegaan en we wouden wel weer katten. Mijn zus en  ik wouden allebei een kitten en hebben mijn moeder en vader overgehaald. Dus we gingen kijken, we vonden twee schattige kittens ze heten Spoekie en Neva.


Dit zijn ze, de wit met zwarte vlekken heet Spoekie en de zwartgevlekte heet Neva.

waarom heten ze zo?

Spoekie omdat, ze op een spook lijkt en ze is een echte boef.(Spoekie heette in het asiel Obelix).
Neva omdat, ze zo al in het asiel heette en we konden geen andere leuke naam verzinnen.

hoelang heb je ze al?

Ze zijn geboren op 15 mei 2015 ze zijn nu dus 1 jaar oud.
We hebben ze op 15 augustus gehaald.

Wat is een rare gewoonte van jullie katten?

Spoekie slaapt in een stoel waar kleine kindjes altijd in zitten, in deze stoel.














En Neva:ze eet boontjes, komkommer, dopwert en nog veel meer groente eigelijk is ze vegetariƫr


hier nog een paar foto's:












Dit was ons artikel we hopen dat jullie het leuk vonden, dat nog een reactie achter in de commends 

Groetjes Nikkie&Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten