Hoe vinden jullie onze blog?

maandag 6 juni 2016

Shoplog H&M En Kruidvat en Van Haren!

Heey! Leuk dat jullie op de blog 2LifeTrends zijn. Deze keer ben ik (Simone) gaan wezen shoppen bij de H&M en de Kruidvat en Van Haren. En wij vonden het wel een leuk idee om dat te laten zien!

Let's Begin!


 H&M: Als eerste zijn we naar de H&M geweest. Bij de H&M waren er heel veel leuke truitjes voor de zomer. En ik vond er eentje er heel erg uitspringen! Ik vond dit truitje heel erg kleurrijk. En ik vind het heel mooi dat het een beetje een kol heeft bij je nek. Ik vind het heel leuk staan! Laat ik de reacties weten wat jij ervan vindt!





Ik heb niet echt veel riemen, daarom wou ik er 
heel graag eentje kopen. Ik heb voor zwart gekozen, omdat ik ook zwarte schoenen heb.








 
 Kruidvat:Dan zijn we aangekomen bij de Kruidvat! Ik zelf hou heel erg van maskertjes. En die zijn namelijk heel goedkoop bij de Kruidvat. Ik koop eigelijk altijd mijn maskertjes bij de Kruidvat! Omdat ze zo goedkoop zijn heb ik er 3 gekocht. Ze hebben alle 3 niet echt een naam maar ik vertaal wat er op staat:
  • Blauw: Verfrist de huid & maakt het zacht.
  • Groen: Geeft de vermoeide huid onmiddellijke frisheid. Dit is een tissue masker.
  • Oranje: Beschermt de huid tegen uitdroging.
Zelf heb ik ze nog niet uitgeprobeerd maar ik verheug me er nu al op!


Ik bleef winkelen in de Kruidvat en toen vond ik dit!: 




Het is iets nieuws van Baby Lips! Het is namelijk een Balm & Blush. Ik heb het uitgeprobeerd en het is echt super fijn! Het klinkt misschien een beetje gek maar je smeert gewoon lippen balsem op je wangen! Maar de kleur is heel erg mooi!







Van Haren:Ik heb echt super toffe schoenen gehaald voor maar 10 euro! Echt een super koop! Ze zitten heel lekker.
Ik weet niet precies hoe deze soort schoenen heten, weet jij het? Zet het dan in de reacties!






Dit was de shoplog! Ik ben echt heel blij met wat ik heb gekocht! Volg Nikkie en mij ook op Instagram zodat je altijd op de hoogte blijft! Instagram: 2LifeTrends





Groetjes Nikkie&Simone!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten