Hoe vinden jullie onze blog?

maandag 30 mei 2016

Furry Friend tag #2

Hoi, leuk dat je weer kijkt naar een nieuwe Furry Friend Tag!

Ik  ( Simone ) ga de Furry Friend Tag doen. De tip was: 'Het dier heeft flaporen' En dat was geraden door Anoniem, het was namelijk een konijn. Goed geraden!

Laten we beginnen!

Dit is mijn konijn Flappie:


Waarom hebben jullie een konijn?

Eerst hadden we een konijn en die heette Snuffie, maar die is al heel oud geworden en overleed die. Toen wouden mijn broer, zus en ik heel graag een baby konijntje. En toen kochten we Flappie. We hadden ook uitgerekend wanneer die is geboren, en dat is: 8 februari 2016. En het is een meisje.

Hebben jullie een bijnaam voor jullie konijn?

Ja best veel! Ik noem Flappie vaak Flapster of Appelflappie. Mijn zus en mijn vader noemen Flappie vaak: Flappetapper. Mijn broer: Flap. En mijn moeder noemt Flappie vaak: Flappietappie.

Heeft Flappie een rare gewoonte?

Ja, ze is HEEL ondeugend! Nikkie vond haar katten al ondeugend maar toen ze Flappie zag! Ze knabbelt heel vaak aan planten en aan snoertjes. Want ze mag namelijk los in ons huis lopen. 


Hier zie je dat ze aan de plant heeft geknabbeld
Ook hadden we voor de lol water in een bekertje gedaan, en toen ging ze met haar hoofd in het bekertje! En ging ze water drinken! Het zag heel grappig uit dus hadden we een foto gemaakt:











Het beeld is wat minder, omdat het met de telefoon is gemaakt.
( Let a.u.b niet op mijn t-shirt ;-) )







Wij hopen dat jullie deze Furry Friend Tag leuk vonden! We geven jullie alvast een tip voor de volgende Furry Friend Tag: Het is een knaagdier en het poept heel veel! Zet in de reacties als je weet welk dier het voor volgende week is. 

Volg ons ook op Instagram: 2LifeTrends

Groetjes Nikkie&Simone


1 opmerking: